گزارش ویژه/ پرسپولیس چطور 27 میلیارد تومان بدهکار شد؟

گزارش ویژه/ پرسپولیس چطور 27 میلیارد تومان بدهکار شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شاکی پرسپولیسی‌ها چگونه علیه این باشگاه رای 27 میلیاردی گرفت؟

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که به خاطر شکایت واسطه پیشین شرکت آل‌اشپورت از باشگاه پرسپولیس و گرفتن رای 27 میلیاردی علیه این باشگاه، حساب اصلی قرمزها مسدود است.

شخصی که موفق شده حساب باشگاه پرسپولیس را ببندد در دادگاه ادعای طلب 27 میلیارد تومانی از این باشگاه کرده و دادگاه هم با توجه به مستندات، رای را علیه باشگاه پرسپولیس صادر و به مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برای تجدیدنظرخواهی فرصت 20 روزه دارند، با این وجود مدیران وقت باشگاه پرسپولیس روی این پرونده و رای تجدید نظر نکردند تا در نهایت حکم قطعی از طرف دادگاه و علیه باشگاه پرسپولیس صادر شود.

حالا این شخص با حکم دادگاه و البته بر اساس ادعای مدبران فعلی پرسپولیس کم کاری مدیران قبلی توانسته این حکم قطعی را بگیرد اما مدیران باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان چنین حکمی را قبول ندارند، به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا از طریقی قانونی این حکم را بشکنند و در نهایت حساب باشگاه را باز کنند. 

اما سوال اصلی اینجاست که چطور طلب 20 هزار دلاری یک شخص از این باشگاه تبدیل به 27 میلیارد شده و آیا امکان شکسته شدن این حکم و باز شدن حساب پرسپولیس وجود دارد؟

پیگیری‌های فوتبالی از یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که این قرارداد در زمان مدیریت علی اکبرطاهری بسته شده و ظاهرا بند‌هایی در قرارداد وجود دارد که این شخص توانسته 20 هزار دلار را به 27 میلیارد تومان افزایش بدهد.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس به صورت قانونی دنبال این پرونده و شکسته شدن رای آن هستند و رضا درویش به همراه تیم حقوقی این باشگاه امیدوار به حل این مشکل هستند اما همه چیز به نظر قاضی دادگاه تجدیدنظر دارد.

گزارش: زانیار دلیری