واکنش گل گهر به صحبتهای نکونام

واکنش گل گهر به صحبتهای نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- اظهارات سرمربی فولاد، واکنش باشگاه گل گهر را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در بخشی از مصاحبه‌اش با رسانه فولاد، درباره باخت به گل گهر، توضیح قابل توجهی داده و گفته بود: گل‌گهر كه تمام تيم‌ها را تحت فشار مي‌گذاشت، اسير تیم ما بود، برای مساوی بازی می‌کردند اما ناباورانه بردند و تا دو هفته بعد بازی خوشحالى می‌كردند. دو توپ روی دورازه ما آوردند و هر دو توپشان گل شد."

این صحبت‌های نکونام با واکنش باشگاه گل‌گهر مواجه شد و این باشگاه در بیانیه‌ای نوشته است: قبل از هر چیز به نظر می‌رسد فشار ناشی از نتایج اخیر در باشگاه بزرگ فولاد، آن‌چنان روی ذهن آقای نکونام تاثیر گذاشته که او نام گل‌گهر را به میان کشید. در حالیکه ما در یک رقابت ورزشی، شرفتمندانه و البته سزاوارانه در اهواز به پیروزی رسیدیم.

جواد نکونام در حالی از کلمه "شادی" استفاده کرده، که بازیکنان گل‌گهر حتی پس از گلزنی نیز از انجام شادی پس از گل خودداری کردند. بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر، از جمله بهترین‌ها و میدان‌دیده‌ترین‌های لیگ برتر ایران هستند. پیروزی‌های این‌چنینی، آن‌چنان نیازی هم به شادی ندارند.  قطعا مسائلی از این دست حکایت از فقدان حرفه‌ای‌گری در فوتبال ایران دارد و گرنه چه نیازی است برای تبرئه خود، چنین صحبت‌هایی را به زبان آوریم.

7655