منچستریونایتد برای ستاره پرتغالی 125 میلیون یورو نمی‌دهد

منچستریونایتد برای ستاره پرتغالی 125 میلیون یورو نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید از بازیکنانی است که منچستر یونایتد از تابستان گذشته به جذب او علاقه مند بوده است اما توافقی در این زمینه میان شیاطین سرخ و اتلتیکو مادرید هرگز شکل نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، فلیکس تابستان گذشته و وقتی که خبر هایی درباره پیشنهاد منچستر یونایتد به اتلتیکو مادرید برای جذب او منتشر شد، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا گفت: "من چیزی نشنیدم. این موضوع چیزی است که رئیس باید آن را مدیریت کند." در واقع ژائو فلیکس تصمیم گیری برای ماندن یا رفتن از اتلتیکو مادرید را به رییس این باشگاه واگذار کرد و خودش در این باره اظهار بی اطلاعی کرد.

به گفته کادناسر، اتلتیکو مادرید برای فروختن ژائو فلیکس رقم 125 میلیون یورو درخواست کرده است. از نظر سران منچستر یونایتد این رقم بسیار زیاد است و شیاطین سرخ به هیچ عنوان چنین رقمی را برای خرید ژائو فلیکس پرداخت نخواهند کرد. در واقع اتلتیکو مادرید اگر می خواهد فلیکس را به منچستر یونایتد بفروشد باید با رقم های کمتری راضی شود.

البته موضع اتلتیکو این بود که در ماه های آینده فلیکس را در باشگاه نگه دارد و احتمالا هرگونه علاقه‌ای به فلیکس توسط این باشگاه نادیده گرفته شده است.

1471