درویش: لوکادیا از شرایطش راضی است/ نمی‌توانند آرامش پرسپولیس را ببینند

درویش: لوکادیا از شرایطش راضی است/ نمی‌توانند آرامش پرسپولیس را ببینند

پایگاه خبری فوتبالی-  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ یورگن لوکادیا از شرایطش راضی است و با تیم قرارداد دارد اما عده‌ای برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش دارد. 

به گزارش فوتبالی، رضا درویش امروز شنبه در مقابل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در رابطه با دلیل حضورش در فدراسیون اظهار داشت: حسابی از قبل با فدراسیون داشتیم و آمدیم ببینیم که آن حساب به کجا رسیده است. قسمتی از این پول را قبلا قرض گرفتیم. یکسری چک هم مانده بود که آمدیم آن را تحویل بگیریم.

وی در مورد تحویل سند ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس افزود: همین هفته قبل، اعضای شورای شهر و من در خدمت مدیر کل قوانین بودیم. قرار شد پیگیری کنیم. قرار است این کار ظرف چندروز آتی انجام شود. این تهاتری است که باید در وزارت ورزش و جوانان انجام شود. طی یکی دو هفته آتی قرار است این اتفاق نهایی شود. چند گزینه روی میز است که یکی از آنها اجاره ۹۹ ساله این ورزشگاه است. انتقال این موضوع میسر است. وزارت ورزش باید مجوز این کار را از دولت بگیرد. بروکراسی اداری زمان‌بر است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شکایت از پیمانکار ورزشگاه شهید درفشی‌فر تاکید کرد: اختلاف به خاطر مدت قرارداد بود. قرارداد آنها پایان ۱۴۰۰ تمام شد و ما هم ۶ ماه به خاطر مجوز دولت تمدید کردیم. مشکلی از این بابت نیست.

درویش در مورد بحث عدم بازگشت لوکادیا به ایران خاطرنشان کرد: شایعه همیشه در کنار پرسپولیس وجود دارد. هر بار چیزی را بهانه می‌کنند چون برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش دارد. لوکادیا قرارداد دارد؛ چگونه برود؟ او بسیار از شرایطش و حضور در پرسپولیس و بازی کنار این بازیکنان رضایت دارد. چقدر شایعات پیرامون من و همه عوامل تشریح کردند؟

وی در مورد کسب مجوز حرفه‌ای گفت: این موضوع هم روند اداری خودش را دارد. از طرفی از ۱۵ آذرماه زمان بارگذاری مدارک تازه آغاز می‌شود. تیم ما جلسات هفتگی دارد و با فدراسیون هم در تعامل است و در خدمت وزیر ورزش هم بودیم چون او هم پیگیر این موضوع است. خدارا شکر بدهی خارجی نداریم. تنها ۵ هزار یورو بود که باید به باشگاه کورتریک پرداخت می‌کردیم که این موضوع هم انجام شد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد سفرش به سوییس در پرونده بوژیدار رادوشوویچ اظهار داشت: چند پرداختی انجام شده بود که در این پرونده لحاظ نشده است. البته هنوز مشخص نیست خودم به سوییس بروم یا نه. امور بین‌الملل باشگاه پیگیر کار است. چرا در اثر یک ندانم‌کاری از جیب این مردم مظلوم ۹۵۰ هزار یورو پول برود؟ با این پول می‌شود برای زیرساخت‌ها و پایه‌ها هزینه کرد. این رقم کم نیست. می‌شود حتی زمین تمرین خوب برای تیم ایجاد کرد. متاسفانه در این سال‌ها این میلیون میلیون دلارها از بین می‌رود. امیدواریم یک روزی با خرد جمعی این مشکلات را برطرف کنیم.

درویش در مورد توقیف ساختمان باشگاه به دلیل بدهی فدراسیون گفت: فدراسیون در حال برطرف کردن مشکلش با شستا است. ما هم مدارکی داریم. سه دانگ ساختمان را پولش را از طریق درآمدهایمان در سازمان لیگ پرداخت کردیم و ارتباطی با فدراسیون نداشتیم.

وی در رابطه طلب مهدی رسول‌پناه از پرسپولیس اظهار داشت: اول هم نمی‌دانستیم چه بود که آخرش چه شد. وزیر وقت در گذشته اعلام کرده بود که کسی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده قرار است حدود ۱۰ میلیارد تومان به تیم کمک کند. بعد که دیدیم حساب بسته شده، پیگیر شدیم و دیدیم که به خاطر شکایت او بود. سعی می‌کنیم از جیب هواداران چیزی نرود چون ریال به ریال را باید جواب دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی امارات قطعی شده یا خیر، عنوان کرد:‌ نه، قطعی نشده است.

0203