دو بازیکن انگلیسی که تا قبل از 18 سالگی در لیگ قهرمانان اروپا گل زده‌اند

دو بازیکن انگلیسی که تا قبل از 18 سالگی در لیگ قهرمانان اروپا گل زده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا بالاترین سطح از رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا و جهان است به طوری که سه شنبه ها و چهارشنبه هایی که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود، فوتبالدوستان در سرتاسر جهان به قاب های تلویزیون چشم می دوزند تا این بازی ها را ببینند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان و ستاره های فوتبال علاقه ویژه ای دارند تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کنند و این را یک افتخار ویژه برای خود می دانند. اگر یک بازیکن بتواند قبل از 18 سالگی در این رقابت ها گلزنی کند، یکی از رویاهای او به واقعیت تبدیل شده است.

دو تا از بازیکنان اهل کشور انگلیس هستند که توانسته اند پیش از آن که 18 سالگی‌شان به پایان برسید، در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کنند. یکی از آن ها جود بلینگهام ستاره جوان دورتموند است که زمانی که 17 ساله بود توانست در این بازی ها گلزنی کند. بلینگهام در حال حاضر 19 سال دارد و تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند.

از سوی دیگر ریکو لوئیس در بازی اخیر منچسترسیتی مقابل سویا که سیتیزن ها با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند، گل اول تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن هم 17 سال سن داشت.

1471