آژیر خطر نکونام در فولاد

آژیر خطر نکونام در فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات زمستانی، باید منتظر یک خانه‌تکانی اساسی در فولاد باشیم.

به گزارش فوتبالی، طرفداران تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، فصل جدید را با امیدواری بیشتری به نسبت فصل‌های گذشته شروع کردند چرا که تیم محبوبشان خریدهای سرشناسی در تابستان انجام داده بود و آنها امیدوار بودند جواد نکونام تیمش را از همان هفته‌های اول وارد کورس قهرمانی کند.

شرایط تا قبل از اردوی تیم ملی در اتریش، باب میل اهوازی‌ها بود اما از آن زمان به بعد که روزهای بد این تیم فرا رسید و فولادی که مدتهاست رنگ برد را ندیده، در سه هفته گذشته، بدون امتیاز، زمین را ترک کرده است.

اتفاقی که طبیعتا انتقادها از جواد نکونام را زیاد کرده و او در مصاحبه‌اش وعده داده که تیمش، در نیم‌فصل دوم، متفاوت خواهد شد.

مهمترین صحبتهای او، اما درباره تغییراتی است که قرار است در فولاد رخ دهد و نکونام آژیر خطر را برای چند نفر از بازیکنانش به صدا در آورده است:" بعضی از بازیکنان تیم که مسئولیت‌پذیری کمی داشته‌اند، از ترکیب کنار خواهند رفت و نيم فصل از ما جدا خواهند شد. احساس می‌کنم بعضی از بازیکنان قدر فرصتی كه فولاد در اختيارشان گذاشته را ندانستند. لازم باشد بازیکنان جوان و آينده‌دار ليگ را به تيم اضافه خواهم كرد. از همين حالا در حال مذاكره با بازيكنان مد نظرمان هستيم. در بعضی پست‌ها، با هماهنگی كه با آقاى گرشاسبى صورت گرفته، بازیکن جدید اضافه خواهیم کرد."

1984