ونکوور کانادا مقصد جدید قطبی

ونکوور کانادا مقصد جدید قطبی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس هدایت یک تیم کانادایی را بر عهده گرفت. 

به گزارش فوتبالی، افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس که در سال‌های اخیر در فوتبال کشورهای آسیای شرقی فعالیت می‌کرد، هدایت یک تیم تازه‌تاسیس کانادایی را بر عهده گرفت.

تیم ونکوور که فصل بعد نخستین حضورش در لیگ برتر کانادا را تجربه خواهد کرد، برای فصل جدید افشین قطبی را روی نیمکت خود می‌بیند.

راب فرند مهاجم و ستاره تیم ملی کانادا و باشگاه‌های هرتابرلین، مونشن گلادباخ و فرانکفورت که مالک این باشگاه کانادایی است،‌ پس از انتخاب قطبی به عنوان سرمربی تیمش گفت: افشین کارنامه بین‌المللی فوق‌العاده داشت و در سراسر دنیا مربیگری کرده است. تمام موارد را برای این انتخاب در نظر گرفتیم. می‌دانیم او موفقیت‌های زیادی به دست آورده و از بین بیشتر گزینه‌های ما که کانادایی بودند، او را انتخاب کردیم. رزومه افشین قطبی همه چیز را نشان می‌دهد ولی از هر چیزی مهم‌تر، این است که ما یک فرد با شخصیت فوق‌العاده را انتخاب کردیم که شرایط مختلف را دیده و در فرهنگ‌های متفاوتی زندگی کرده است.

قطبی نیز در جریان مراسم معارفه‌اش گفت: شور و اشتیاق زیادی در این منطقه برای بازی وجود دارد. من مشتاق هستم تا یک باشگاه ایده‌آل بسازم و موجب افتخار هواداران شوم.

0203