احتمال رویارویی رونالدو با بارسلونا و تیم سابقش در پلی آف لیگ اروپا

احتمال رویارویی رونالدو با بارسلونا و تیم سابقش در پلی آف لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد علی‌رغم اینکه موفق شد رئال سوسیداد را با نتیجه یک بر صفر در سن سباستین شکست دهد اما در گروه خود در رقابت های لیگ اروپا در جایگاه دوم قرار گرفت و این قضیه قدری کار را برای شیاطین سرخ سخت کرد چرا که آن ها اکنون راهی پلی آف دور حذفی لیگ اروپا شده اند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد باید در پلی آف دور حذفی لیگ اروپا حضور پیدا کند و با تیم هایی که در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا سوم شده اند به رقابت بپردازد تا بدین ترتیب راهی دور حذفی رقابت های لیگ اروپا شود و بتواند این تورنمنت را ادامه دهد.

هیچ کدام از تیم هایی که در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در جایگاه سوم قرار گرفته اند، از کشور انگلیس نیستند و بدین ترتیب امکان برخورد منچستر یونایتد به هر کدام از آن ها وجود دارد.

تیم هایی که از لیگ قهرمانان اروپا راهی پلی آف دور حذفی لیگ اروپا شده اند عبارتند از آژاکس، بارسلونا، یوونتوس، بایرلورکوزن، سالزبورگ، سویا، شاختار، اسپورتینگ.

بارسلونا یکی از تیم هایی است که رونالدو ال کلاسیکو های زیادی را مقابل آن تجربه کرده است و اکنون ممکن است دوباره با این تیم روبرو شود از سوی دیگر یوونتوس تیم سابق رونالدو است که ممکن است با آن روبرو شود.

قرعه کشی روز دوشنبه 16 آبان از ساعت 15:30 در نیون سوییس برگزار می شود.

1471