ادای احترام خاص گواردیولا به مدافع بازنشسته شده بارسلونا

ادای احترام خاص گواردیولا به مدافع بازنشسته شده بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا به خداحافظی ناگهانی جرارد پیکه از فوتبال واکنش نشان داد و از او تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه در فصل جاری به یک نیمکت‌نشین در بارسلونا تبدیل شده بود و تاثیرگذاری سابق را نداشت. در نهایت او روز گذشته با انتشار یک ویدیو به شکل ناگهانی خبر از خداحافظی خود از فوتبال داد. پیکه در بازی سه شنبه شب بارسا برابر اوساسونا رسما از فوتبال بازنشسته می شود. او در دوران فوتبال خود به تمام افتخارات ممکن رسید. با بارسا فاتح شش‌گانه شد و با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی و یورو را کسب کرد.

پپ گواردیولا که بین سال های 2008 تا 2012 مربی پیکه در بارسلونا بود، در نشست خبری امروز خود و در واکنش به خداحافظی او گفت: "افتخار می کنم روزی مربی پیکه بودم. با او چهار سال باورنکردنی در بارسلونا داشتیم. پیکه مرد بازی های بزرگ بود و دوست نداشت حتی یک بازی بزرگ را از دست بدهد. او عاشق چالش های مهم بود و معتقدم هر تیمی نیاز به چنین بازیکنانی دارد. پیکه با بارسا همه جام ها را برد و در تیم ملی اسپانیا نیز به تمام افتخارات رسید."

پپ در ادامه گفت: "دوران فوتبال پیکه در بارسا ستودنی است. برای او در ادامه مسیر زندگی اش بهترین ها را آرزو می کنم. پیکه انسانی باورنکردنی است و شخصیت بسیار بالایی دارد. در نهایت خداحافظی از فوتبال برای همه فوتبالیست ها اتفاق می افتد و اطمینان دارم آینده‌ای درخشان در انتظار او است."

4416