اردوی خارجی برای نساجی

اردوی خارجی برای نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال نساجی در تعطیلات لیگ برتر اردوی خود را در خارج از کشور برگزار می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فوتبال نساجی پس از شکست یک بر صفر شاگردان حمید مطهری در دیدار سوپرجام تا ۲۳ آبان تعطیل شد.

در حال حاضر کادرفنی نساجی مشغول ارزیابی محل مناسب برای برگزاری اردوی این تیم است.

ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی درمورد این موضوع اظهار داشت: قرار بود اردوی خود را در کیش برگزار کنیم اما جای گله‌مندی بسیاری دارد این جزیره زیبا که می تواند پذیرای تیم‌های مختلف از کشورهای مختلف باشد، هنوز زمین و تجهیزاتش آماده نشده است‌.

وی افزود: به همین دلیل این همه هتلی که در این جزیره زیبا است، بدون مسافر می‌ماند. قرار بود در کیش تمرینات خود را آغاز کنیم اما متاسفانه به دلیل آماده نبودن زمینش بنا داریم اردویی در خارج از کشور داشته باشیم. این هم یک درد است که چرا با وجود چهار فصل بودن کشور ما، زمین‌ها و کمپ‌های متعدد نداریم. مسئولان مازندران به ما قول داده بودند در چهار سال کمپی را آماده کند که فکر می‌کنم این قول هم به خاطرات می‌پیوندد.

مدیرعامل نساجی ادامه داد: مالکی داریم که با تمام عشقش تمام قد می خواهد مازندران را به آن حدی که باید و شاید آماده کند اما متاسفانه به دلیل صورت نگرفتن همکاری، نتوانستیم کمپ را آماده کنیم‌. با این وجود تغییراتی خواهیم داشت و یک اردوی خوب را فکر می‌کنم از ۶ آذر برگزار کرده و از در ۱۰،۱۲ روز چند بازی برگزار خواهیم کرد تا برای ادامه بازی‌ها آماده شویم.

0203