عملکرد افتضاح ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا؛ 8 امتیاز از 24 امتیاز ممکن

عملکرد افتضاح ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا؛ 8 امتیاز از 24 امتیاز ممکن

پایگاه خبری فوتبالی - دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و تیم های مختلف فهمیدند که برای ادامه رقابت ها در این فصل در چه شرایطی قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که در گروه مرگ به همراه بایرن مونیخ، اینتر و ویکتوریا پلزن قرار گرفته بود، در نهایت راهی لیگ اروپا شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. بارسا در گروه خود سوم شد و تنها توانست ویکتوریا پلزن را شکست دهد.

بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز از فصل قبل تاکنون، 8 بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است که در این 8 بازی تنها 8 امتیاز به دست آورده است. بارسا در فصل قبل در نیوکمپ مقابل بنفیکا به تساوی بدون گل رسید و مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و حذف شد. بارسا در این فصل هم در 6 بازی عملکرد جالبی نداشت و تنها بازی رفت و برگشت مقابل ویکتوریا پلزن را برد. بارسا مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت و برگشت شکست خورد و مقابل اینتر هم در سن سیرو شکست خورد و در نیوکمپ به تساوی سه بر سه رسید.

ژاوی هرناندز در لالیگا از 38 بازی 87 امتیاز کسب کرد و میزان برد بالایی داشت اما او در بازی های اروپایی در 8 بازی تنها 8 امتیاز از 24 امتیاز کسب کرد.

1470