عکس؛ بازیکنانی که هم در آرسنال و هم در چلسی توپ زده‌اند

عکس؛ بازیکنانی که هم در آرسنال و هم در چلسی توپ زده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار است روز یکشنبه 15 آبان، از ساعت 15:30 چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم بروند و بدین ترتیب شاهد برگزاری شهرآورد شهر لندن هستیم.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشته است و در حال حاضر صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس است و میکل آرتتا به دنبال این است تا بتواند این جایگاه را حفظ کند و اکنون کار نسبتا سختی مقابل چلسی دارد.

البته چلسی در این فصل اوضاع مناسبی نداشته است. آن ها با توماس توخل فصل را ضعیف شروع کردند و اکنون با گراهام پاتر هنوز روی فرم نیامده اند. چلسی در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفته است.

اما آرسنال و چلسی بازیکنان مشترکی در تاریخ خود داشته اند. 12 بازیکن بوده که هم برای چلسی و هم برای آرسنال توپ زده است. پیر امریک اوبامیانگ آخرین بازیکنی است که پس از حضور در آرسنال، اکنون حضور در چلسی را هم تجربه می کند. او در تابستان گذشته از بارسلونا راهی چلسی شد.

بازیکنانی مثل ویلیان، داوید لوییز، اولیویه ژیرو، پتر چک، فابرگاس، بنایون، آنلکا، دیارا، گالاس، کول، امانوئل پتی و اوبامیانگ تمام 12 بازیکنی هستند که هم در آرسنال و هم در چلسی توپ زده اند.

1470