بلای عجیبی که بر سر ساری آمد؛ هر 4 تیم گروه F هشت امتیازی شدند!

بلای عجیبی که بر سر ساری آمد؛ هر 4 تیم گروه F هشت امتیازی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته هفته ششم که هفته آخر دور گروهی رقابت های لیگ اروپا است، برگزار شد و بدین ترتیب تیم های صعود کننده به دور حذفی رقابت ها مشخص شدند و تکلیف تیم های حاضر در دور گروهی این فصل از رقابت ها به طور کلی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب ترین نتیجه ها در گروه F رقابت ها رقم خورد جایی که فاینورد، میدتیلند، لاتزیو و اشتورم گراتس حضور داشتند. در پایان بازی های شب گذشته هر چهار تیم این گروه 8 امتیازی شدند و بدین ترتیب این تفاضل گل بود که مشخص کرد کدام تیم ها راهی دور بعدی شوند.

در واقع اتفاق بسیار عجیبی در این گروه رخ داد که خیلی خیلی کم پیش می آید. هر چهار تیم این گروه از 6 بازی خود، 2 برد، 2 مساوی و 2 باخت به دست آورده بودند و به طور کلی در امتیاز ها برابر بودند و هر 4 تیم هشت امتیازی شدند. با توجه به تفاضل گل ها تیم های فاینورد و میدتیلند به دور بعدی صعود کردند که فاینورد اول شد و میدتیلند در رده دوم قرار گرفت.

لاتزیو با هدایت مائوریتزیو ساری شب گذشته با نتیجه یک بر صفر به فاینورد باخت و بدین ترتیب در رده سوم گروه قرار گرفت و راهی پلی آف لیگ کنفرانس اروپا شد و اشتورم گراتس هم با داشتن 8 امتیاز به طور کلی حذف شد.

1470