زمان دقیق برگزاری سوپرجام اسپانیا مشخص شد

زمان دقیق برگزاری سوپرجام اسپانیا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های سوپرجام اسپانیا که چند سالی است به شکلی متفاوت برگزار می شود، امسال هم قرار است در عربستان برگزار شود و بدین ترتیب تیم های بزرگ اسپانیایی برای برگزاری بازی های سوپرجام راهی شهر ریاض پایتخت عربستان می شوند.

به گزارش فوتبالی، پیش‌تر جزییاتی از برگزاری بازی های سوپرجام اسپانیا در شهر ریاض عربستان مشخص شده بود و اکنون زمان دقیق برگزاری بازی ها هم مشخص شده است و در واقع تاریخی که قرار است تیم ها به مصاف هم بروند تنظیم شده است.

در این دوره از رقابت های سوپرجام اسپانیا تیم های رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا و رئال بتیس حضور دارند. اولین بازی نیمه نهایی میان رئال مادرید و والنسیا خواهد بود که این بازی قرار است روز چهارشنبه 21 دی ماه برگزار شود. نیمه نهایی دوم بین بارسلونا و رئال بتیس است و این بازی قرار است روز پنجشنبه 22 دی ماه برگزار شود. فینال هم که میان برنده های نیمه نهایی قرار است روز یکشنبه 25 دی ماه برگزار شود.

در دوره قبلی بازی ها رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به فینال رسیدند و در نهایت رئال مادرید موفق شد به قهرمانی برسد. در نیمه نهایی دوره قبل رئال و بارسا به مصاف هم رفته بودند که رئال مادرید با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیده بود.

1470