عکس؛ تقلید گلزن جوان منچستریونایتد از خوشحالی جدید رونالدو

عکس؛ تقلید گلزن جوان منچستریونایتد از خوشحالی جدید رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد شب گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر در سن سباستین رئال سوسیداد را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با وجود پیروزی در این بازی باز هم در جایگاه دوم گروه خود در لیگ اروپا قرار گرفتند چرا که تفاضل گل آن ها کمتر از رئال سوسیداد بود. منچستر یونایتد بازی رفت مقابل رئال سوسیداد را در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر باخته بود.

تک گل بازی شب گذشته را آلخاندرو گارناچو به ثمر رساند. این بازیکن جوان که در حال حاضر 18 سال دارد، از بازیکنان آینده دار به حساب می آید و باید دید که عملکرد او در سال های آینده به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

گارناچو همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان یک الگو و اسطوره خودش اسم برده است. اکنون او پس از گلزنی مقابل رئال سوسیداد و هنگامی که می خواست شادی پس از گل انجام دهد، به سبک کریستیانو رونالدو این کار را کرد. رونالدو به تازگی از خوشحالی جدیدش رونمایی کرده است که در آن به حالتی ریلکس دست های خود را روی سینه اش می گذارد و چشم های خود را می بندد. اکنون آلخاندرو گارناچو هم همین کار را انجام داد.

1471