رودریگو و برابری با آمار رونالدو برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رودریگو و برابری با آمار رونالدو برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید در مسیر درستی در جمع شاگردان کارلو آنچلوتی قرار گرفته است به طوری که او در حال حاضر یکی از اعضای ثابت خط حمله مادریدی ها به حساب می آید و از سوی دیگر او از کسانی است که با عملکرد درخشان خود موجب شده تا بازیکنی مثل ادن هازارد روی نیمکت میخ شود.

به گزارش فوتبالی، رودریگو در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ویژه ای داشته است. هنوز هواداران رئال مادرید درخشش استثنایی او در بازی مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل را فراموش نکرده اند. رودریگو در آن بازی در دقایق 90 و 91 دو گل به منچسترسیتی زد و بازی را به وقت های اضافه کشاند. در واقع رئال مادرید بخش مهمی از قهرمانی خود در فصل گذشته را مدیون درخشش رودریگو است.

در پیروزی 5 بر 1 رئال مادرید مقابل سلتیک در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رودریگو یک گل به ثمر رساند. او با این گل به آمار گلزنی رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی برزیلی رسید.

رونالدو نازاریو در رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در 34 بازی 13 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد اکنون رودریگو در 33 بازی توانسته است در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید 13 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل بدهد.

1471