طرح؛ ستاره‌هایی که در دور حذفی لیگ اروپا حضور دارند

طرح؛ ستاره‌هایی که در دور حذفی لیگ اروپا حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آخرین بازی های دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ اروپا هم برگزار شدند و بدین ترتیب تیم هایی که در مرحله حذفی حضور دارند، همگی مشخص شدند و اکنون باید منتظر ماند و دید که در قرعه کشی دور حذفی رقابت های لیگ اروپا که در تاریخ دوشنبه 16 آبان در شهر نیون سوییس برگزار می شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، همواره به لیگ اروپا به چشم تورنمنتی نگاه شده که یک سطح پایین تر از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و به طور کلی هم همینطور است و تیم های درجه 1 اروپایی و ستاره های بی نظیر همگی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و ترجیح می دهند که در آن بازی ها به رقابت بپردازند. اما این بدان معنا نیست که لیگ اروپا خالی از ستاره شده است.

در این فصل تیم هایی مثل بارسلونا، منچستر یونایتد، آرسنال، رم، یوونتوس، سویا، بایرلورکوزن، موناکو و آژاکس که در سال های گذشته نام آن ها را در لیگ قهرمانان اروپا می شنیدیم اکنون در دور حذفی لیگ اروپا حضور دارند.

ستاره هایی مثل رابرت لواندوفسکی، ایسکو، داوید سیلوا، پائولو دیبالا، برونو فرناندز، ساکا، ولاهوویچ و بسیاری دیگر قرار است در لیگ اروپا به رقابت بپردازند که این قضیه دور حذفی بازی ها را بسیار جذاب می کند.

1471