گلزن منچستریونایتد در زمان اولین پاس‌گل رونالدو هنوز متولد نشده بود!

گلزن منچستریونایتد در زمان اولین پاس‌گل رونالدو هنوز متولد نشده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را شکست دهد و تک گل شیاطین سرخ در این بازی توسط آلخاندرو گارناچو و روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رسید.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گارناچو در حال حاضر 18 سال دارد و یک بازیکن جوان و آینده دار اهل کشور آرژانتین است. البته این بازیکن در مادرید اسپانیا متولد شده است و در رده سنی زیر 18 سال تیم ملی اسپانیا هم بازی کرده است اما برای رده سنی زیر 20 سال در تیم ملی آرژانتین به میدان رفته است.

گارناچو شب گذشته در حالی که 18 سال سن داشت، از کریستیانو رونالدو پاس گل دریافت کرد و بدین ترتیب موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. اما نکته جالب این جا است که زمانی که کریستیانو رونالدو، اولین پاس گل خود را در منچستر یونایتد به ثبت رساند، گارناچو هنوز به دنیا نیامده بود!

رونالدو در سال 2003 برای شیاطین سرخ اولین پاس گل خود را داد همان تیمی که هدایت آن را سر الکس فرگوسن بر عهده داشت. در آن زمان هنوز گارناچو متولد نشده بود چرا که این بازیکن متولد سال 2004 میلادی است و بدین ترتیب او یک سال بعد از اولین پاس گل رونالدو برای منچستر یونایتد به دنیا آمده است!

1471