صعود منچستریونایتد به عنوان تیم دوم در شب پیروزی خفیف

صعود منچستریونایتد به عنوان تیم دوم در شب پیروزی خفیف

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 1 بر 0 رئال سوسیداد را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، البته این پیروزی و کسب سه امتیاز برای صدرنشینی شیاطین سرخ در این گروه کافی نبود چرا که منچستر یونایتد از لحاظ تفاضل گل هنوز عقب تر از رئال سوسیداد است و از سوی دیگر شیاطین سرخ بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به رئال سوسیداد باخته بودند.

تک گل این بازی را آلخاندرو گرناچو در دقیقه 17 روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و بدین ترتیب یک همکاری ویژه میان رونالدوی با تجربه و گارناچوی جوان شکل گرفت. گارناچو همواره گفته است که کریستیانو رونالدو الگوی او است و اکنون این بازیکن جوان از رونالدو که الگویش است یک پاس گل دریافت کرد.

اکنون با پایان دور گروهی، در گروه E رقابت ها، منچستر یونایتد با 15 امتیاز دوم شد و کار برایش در مرحله بعد سخت تر شد. رئال سوسیداد علی‌رغم شکست در این بازی با 15 امتیاز و تفاضل گل بالاتر از منچستر یونایتد در رده اول قرار گرفت و صدرنشین شد و بدین ترتیب سوسیداد در مرحله بعد رقیب آسان تری خواهد داشت.

1470