تیم جدید زیدان مشخص شد؟

تیم جدید زیدان مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که زین الدین زیدان به زودی قرار است به دنیای مربیگری بازگردد و هدایت تیم جدیدی را بر عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان خودش هم چندی پیش گفته بود که قرار است به زودی به عرصه مربیگری برگردد. دوران موفقیت آمیزی که در رئال مادرید داشته است، موجب می شود تا نگاه ها به زیدان مثبت باشد چرا که او قهرمان 3 لیگ قهرمانان اروپا آن هم به صورت پیاپی در سال های 2016، 2017 و 2018 است. زیدان در دوره دومی که سرمربی رئال مادرید شد هم در سال 2020 موفق شد قهرمان لالیگا شود و بدین ترتیب رئال مادرید بحران زده را به سمت قهرمانی لالیگا هدایت کرد. او در دوره دوم حضورش در رئال مادرید در فصل 2020/21 رئال مادرید را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و به نوعی دوباره مادریدی ها را در جمع 4 تیم برتر اروپا قرار داد.

اکنون به گفته سرخیو والنتین، خبرنگار اسپانیایی، زیدان قرار است پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر و احتمالا در ماه ژانویه سال 2023، هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرد و بدین ترتیب جانشین دیدیه دشان شود. به گفته این خبرنگار، زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق ابتدایی هم رسیده است.

1470