جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد

جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع با تجربه و با سابقه بارسلونا با انتشار توییتی به طور رسمی از بارسلونا خداحافظی کرد و بدین ترتیب دیگر دوران حرفه ای این بازیکن اسپانیایی هم در آستانه تمام شدن قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از حذف بارسلونا از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، فشار ها روی برخی از بازیکنان بارسلونا افزایش یافت. یکی از این بازیکنان جرارد پیکه بود چرا که با توجه به شرایط سنی او که 35 سال دارد و اینکه جایگاهش را در ترکیب اصلی بارسلونا به مرور از دست داده است، باید از تیم جدا شود تا جا برای بازیکنان بهتر و جوان تر باز شود.

حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا روند بازسازی این تیم را تسریع کرد و بدین ترتیب اکنون جرارد پیکه با انتشار یک پیام توییتری که در آن یک ویدیو هم قرار داده است، از بارسلونا خداحافظی کرد و به نظر می رسد که در مسیر بازنشستگی قرار گرفته است.

بدین ترتیب به نظر می رسد که بازی بارسلونا مقابل آلمریا آخرین حضور جرارد پیکه در بارسلونا باشد. هواداران بارسا خاطرات تلخ و شیرین زیادی را با پیکه تجربه کرده اند و دیگر این بازیکن هم به پایان مسیر خود رسید. پیکه از سال 2008 در بارسا حضور داشته است.

1470