خشم بارسلونا از ممفیس: خودش را به مصدومیت زده؟

خشم بارسلونا از ممفیس: خودش را به مصدومیت زده؟

پایگاه خبری فوتبالی - روند ریکاوری ممفیس دیپای از مصدومیت خیلی بیشتر از آن که تصور می شد، طول کشیده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس تشخیص کادر پزشکی بارسلونا، مصدومیت دیپای باید چهار تا پنج هفته طول می کشید اما با وجود چند هفته گذشت از این زمان، دیپای هنوز برنگشته است.  به گفته نشریه آس، برخی از مدیران بارسلونا تصور می کنند که دیپای عمدا به تمرینات کاتالان ها برنمی گردد تا با آمادگی کامل به جام جهانی برسد و بتواند در خدمت تیم ملی هلند باشد.

بارسلونا هنوز دو بازی دیگر تا پیش از تعطیلی ناشی از جام جهانی دارد و به نظر نمی رسد که خبری از بازگشت ممفیس باشد. به گفته آس خیلی بعید است که مهاجم هلندی در دو بازی پیش رو مقابل آلمریا و اوساسونا حضور داشته باشد. با این وجود به نظر می رسد که ممفیس مشکلی برای حضور در لیست فن خال برای جام جهانی داشته باشد.این در حالیست که آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی همه تلاش خود را داشت تا زودتر از موعد از مصدومیت برگشت و مدیران بارسا انتظار داشتند که دیپای نیز در همین حد به تیمشان تعهد داشته باشد.

البته این اولین باری نیست که دیپای با انتقادهایی از جانب رسانه های کاتالونیا مواجه می شود. دیپای در تابستان قبلی در لیست فروش بارسلونا قرار داشت اما در نهایت با جدایی مخالفت کرد تا بارسا مجبور شود که اوبامیانگ را بفروشد. همین مسئله باعث شد تا رسانه های کاتالونیا به شدت از دیپای انتقاد کنند.

4125