مهاجم ژاپنی، فرصت‌طلب‌تر از هالند و لواندوفسکی

مهاجم ژاپنی، فرصت‌طلب‌تر از هالند و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاپن اولین تیمی بود که لیست خود را برای جام جهانی اعلام کرد که یکی از چهره های ویژه این تیم دایچی کامادا است که می گوید:" بازی در جام جهانی بهترین اتفاق برای هر بازیکن است. شرایط خوبی دارم و اعتماد به نفس بالایی دارم."

به گزارش فوتبالی، هافبک هجومی آینتراخت در بهترین شرایط ممکن به جام جهانی رسیده است. او با دوازده گل و سه پاس گل در 20 بازی بهترین گلزن تیم است. کامادا در بوندسلیگا هفت گل زده که فقط فولکروگ و انکونکو با 9 و تورام با هشت گل بیش از او گل زده اند. کامادا نقشی کلیدی در صعود آینتراخت به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ nhaji است. تیم آلمانی برای اولین بار در تاریخش به این مرحله رسیده است. کامادا در سه بازی اروپایی اخیرش مقابل تاتنهام، مارسی و اسپورتینگ گل زده است. کامادا در این فصل 38.7 درصد شوتهایش را به گل تبدیل کرده است که بهترین آمار را در میان پنج لیگ بزرگ دارد و حتی از هالند با 33.9 و لواندوفسکی با 25.6 درصد بالاتر است.

کامادا فصل گذشته در لیگ اروپا پنج گل زد و نقشی کلیدی در قهرمانی آینتراخت داشت و حالا همچنان یکی از لیدرهای تیمش به شمار می رود. آینتراخت در سال 2017 برای خرید این بازیکن ژاپنی فقط 2.5 میلیون یورو پرداخت. او در فصل اولش زیر سایه مربع کاستیچ-یوویچ-هالر-ربیچ بود و فقط چهار بازی و 218 دقیقه داشت. کامادا در فصل 19-2018 قرضی از آینتراخت جدا شد که در سن ترویدن با شانزده گل و 9 پاس گل در 36 بازی درخشید تا در لیست تیم ملی ژاپن نیز قرار بگیرد.  کامادا تا پایان فصل با آینتراخت قرارداد دارد که هنوز قراردادش را تمدید نکرده و تیم های زیادی به دنبال خریدنش به صورت رایگان هستند.

4125