کدام بازیکنان رئال مادرید در این فصل بیشترین تاثیر را روی گل‌ها داشته‌اند؟

کدام بازیکنان رئال مادرید در این فصل بیشترین تاثیر را روی گل‌ها داشته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تا اینجای فصل 2022/23 عملکرد بسیار خوبی داشته است و با پیروزی 5 بر 1 شب گذشته مقابل سلتیک نشان داد که روی فرم است و تساوی مقابل خیرونا نتیجه ای نبوده که نشان دهنده سطح رئال مادرید در این فصل باشد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما که در فصل گذشته تک ستاره رئال مادرید و هر گاه او غایب بود رئال مادرید دچار مشکل می شود و اصطلاحا فلج می شد، در این فصل درخشش فصل قبل را نداشته است چرا که با مصدومیت های مواجه شده و این مصدومیت ها او را از میادین دور کرده است و اجازه نداده که او بتواند در زمین مسابقه بدرخشد و خودی نشان دهد.

اما رئال مادرید در این فصل دیگر آن وابستگی سابق را به کریم بنزما ندارد و بدون کریم بنزما هم می تواند بازی ها را ببرد و اصطلاحا گلیم خود را از آب بیرون بکشد. رئال مادرید در این فصل با درخشش ویژه ای از سوی فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس همراه بوده است.

در این فصل وینی جونیور با زدن 10 گل و دادن 5 پاس گل بیشترین تاثیر را روی گل های رئال مادرید داشته است. پس از او فدریکو والورده قرار می گیرد که 8 گل زده و 5 پاس گل داده است. رودریگو هم پس از این دو است که 7گل زده و 5 پاس گل داده است.

1471