طعنه زلاتان به نیمار، مسی و امباپه

طعنه زلاتان به نیمار، مسی و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان معتقد است که بعد از خروجش از پاریسن ژرمن، لیگ فرانسه به شدت افت کرده است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ در طول کریر پرحاشیه‌اش، چهار سال نیز در لیگ فرانسه و در لباس پاریسن ژرمن بازی کرد. او که به عنوان یکی از کاریزماتیک‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، در انتقالی پر سر و صدا از میلان به پی‌اس‌جی پیوست و در 180 بازی برای این باشگاه، موفق به زدن 156 گل شد. او سرانجام در سال 2016 در انتقالی رایگان به منچستریونایتد رفت تا داستانش در شهر پاریس به پایان برسد. 

به نقل از سایت گل، بعد از خروج زلاتان از لیگ فرانسه، ستاره‌های مشهور و پرآوازه‌ای مثل لیونل مسی و نیمار جونیور به این لیگ آمدند و در حال حاضر، لیگ فرانسه برخلاف چند دهه گذشته، حالا یکی از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا به شمار می‌رود. زلاتان درباره این موضوع به کانال پلاس گفت: "از زمان ترک فرانسه، این لیگ نزول کرده است. شما و دیگر رسانه‌ها، چیزی ندارید که بگویید. فرانسه به من نیاز دارد، نه من به فرانسه. شما کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار را دارید، اما با این حال کمکی به شما نمی‌کند. چرا؟ چون شما خدا را ندارید."

4416