شمارش معکوس برای جدایی سیمئونه؛ اخراج می‌شود؟

شمارش معکوس برای جدایی سیمئونه؛ اخراج می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید فصل کابوس واری را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، تیم سیمئونه نه تنها از لیگ قهرمانان اروپا بلکه از لیگ اروپا نیز حذف شد. در حال حاضر به نظر می رسد که اکثریت هوداران اتلتیکو معتقدند که دیگو سیمئونه مقصر نتایج ضعیف تیمشان است و در این شرایط آینده این مربی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در حقیقت رادیو کادناسر گزارش داده است که هر چند که مدیران اتلتیکو در شروع فصل به تمدید قرارداد سیمئونه فکر می کردند اما این گزینه کاملا منتفی است. در حقیقت هر چند که سیمئونه به علت سالهای درخشانی که در پاریس داشته مورد احترام مدیران قرار دارد اما  بعید است که آینده ای در تیم مادریدی داشته باشد. در حقیقت مدیران اتلتیکو ترجیح می دهند که جدایی سیمئونه به صورت محترمانه و با توافق دوجانبه باشد و به همین خاطر ترجیح می دهند که در پایان فصل در مورد این مربی تصمیم بگیرند اما در حال حاضر به نظر می رسد که هیچ پیشنهادی برای تمدید در کار نخواهد بود.

اتلتیکو در لالیگا نیز شروع فصل وحشتناکی داشته است و در این شرایط به نظر می رسد که قهرمانی کوپا دل ری تنها راه نجات سیمئونه است در غیر این صورت در پایان فصل پس از یک دهه به دوران حضورش در اتلتیکو خاتمه خواهد بخشید و این تیم را ترک می کند. اتلتیکو در سالهای اخیر هزینه های زیادی برای بازیکنانش داشته و حتی در تابستان قید پیشنهادهای نجومی برای بازیکنانی نظیر ژائو فلیکس و مارکوس یورنته را زد تا ترکیبش را قوی نگه دارد اما مربی آرژانتینی نتوانست از مهره هایش استفاده درستی داشته باشد.

4125