واکنش ژاوی به مدعی بودن بارسلونا در لیگ اروپا

واکنش ژاوی به مدعی بودن بارسلونا در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا اذعان کرد که آن‌ها علیرغم حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ اروپا جزو مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‎‌شوند، اما می‌دانند که راه بسیار سختی در پیش است. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها زیر نظر ژاوی برای دومین سال پیاپی نتوانستند جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. آن‌ها پس از تساوی 3-3 مقابل اینتر و شکست 3-0 برابر بایرن مونیخ، سومی خود را در گروه قطعی کردند و بدین ترتیب دوباره راهی مسابقات لیگ اروپا شدند. بلوگرانا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرج‌های زیادی کرد، اما با این وجود ژاوی هنوز نتوانسته نتایج دلخواه خوان لاپورتا را در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.                             

به نقل از سایت گل، ژاوی پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: "لیگ اروپا جذابی در پیش روی ماست. هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت است. می‌فهمم که چرا به ما مدعی اصلی قهرمانی می‌گویند. ما را مجبور به قهرمانی در لیگ اروپا کرده‌اند، اما فصل گذشته نیز دیدید که چه اتفاقات پیچیده‌ای ممکن است در آن رخ دهد."

4416