واکنش کاپیتان تیم ملی فرانسه به غیبت پوگبا در جام جهانی

واکنش کاپیتان تیم ملی فرانسه به غیبت پوگبا در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس کاپیتان تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام می‌گوید که جای خالی پل پوگبا در جام جهانی 2022 قطر به شدت حس خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا روزهای سختی را در یوونتوس سپری می‌کند. او در تابستان گذشته پس از به اتمام رسیدن قراردادش با منچستریونایتد، به بیانکونری بازگشت تا دوباره خودش را احیا کند، اما درگیر مصدومیت‌های سختی شد و در نهایت جام جهانی 2022 قطر را از دست داد تا مشکلات خروس‌ها در خط هافبک بیشتر از قبل شود. آن‌ها پیش از پوگبا، انگولو کانته ستاره چلسی را نیز به دلیل مصدومیت در جام جهانی در اختیار نخواهند داشت و به احتمال فراوان با خط هافبک اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، متئو گوندوزی و ربیو به قطر خواهند رفت. 

به نقل از سایت اسکای، لوریس درباره غیبت پوگبا در جام جهانی گفت: "همیشه امیدی به دیدن دوباره او داشتیم. پل بازیکن بسیار مهمی بود، بسیار مهم برای تیم. چند ماهی است که با مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. فصل گذشته خیلی نتوانست بازی کند. البته غیبت او در جام جهانی به چشم خواهد آمد. حالا همه چیز در دست سرمربی است و باید تصمیمات درست را بگیرد. وقتی تورنمنت آغاز می‌شود، شما باید به بازیکنانی که انتخاب کرده‌اید، اعتماد صد در صدی داشته باشید."

4416