پاریسن ژرمن صدرنشینی را از دست داد/ یووه به لیگ اروپا رفت

پاریسن ژرمن صدرنشینی را از دست داد/ یووه به لیگ اروپا رفت

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 بازی به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 بازی به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در گروه E، چلسی در استمفوردبریج میزبان دیناموزاگرب بود. شاگردان گراهام پاتر که از قبل صعود خود را به جمع شانزده تیم برتر تورنمنت قطعی کرده بودند، در این بازی نیز توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. در ابتدا برونو پتکوویچ در دقیقه 7 برای مهمان و رحیم استرلینگ و دنیس زکریا دو گل چلسی را زدند. در دیگر دیدار این گروه، میلان با چهار گل، ردبول سالزبورگ را تحقیر کرد. الیویه ژیرو (2بار)، جونیور مسیاس و کرونیچ گلزنان روسونری در این دیدار بودند. بدین ترتیب چلسی با 13 و میلان با 10 امتیاز به مرحله حذفی راه یافتند و سالزبورگ راهی لیگ اروپا شد. 

در گروه G، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با حساب سه بر یک از سد سویا گذشت. رافا میر در ابتدا برای نماینده اسپانیا گلزنی کرد، اما در نیمه دوم، سیتیزن‌ها کامبک زدند و با گل‌های ریکو لوئیس، جولیان آلوارز و ریاض محرز به 3 امتیاز دست یافتند. کپنهاگن و دورتموند نیز به تساوی 1-1 رضایت دادند. سیتی و دورتموند به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی رفتند و سویا با 5 امتیاز به لیگ اروپا رفت. 

در گروه H، پاریسن ژرمن در شب درخشش مسی و کیلیان امباپه، با نتیجه 2-1 یوونتوس را شکست داد. بنفیکا و پاریسن ژرمن هرکدام با 14 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و یووه راهی لیگ اروپا شد. 

4416