ترکیب رئال مادرید و سلتیک؛ والورده و آسنسیو در ترکیب تیم آنچلوتی

ترکیب رئال مادرید و سلتیک؛ والورده و آسنسیو در ترکیب تیم آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و سلتیک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای حاصل می شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر صعود خود را از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است اما هنوز مشخص نیست که بتواند به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کند و به همین دلیل کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته است که ترکیب اصلی خود را روانه میدان کند و بدین ترتیب در این بازی ریسک نکند چرا که رئال مادرید ممکن است جایگاه صدرنشینی خود را از دست بدهد و لایپزیش صدرنشین گروه شود.

در این بازی آنچلوتی به مارکو آسنسیو و فدریکو والورده به طور همزمان در ترکیب رئال مادرید بازی داده است و به نظر می رسد که والورده در این بازی بیشتر در نقش هافبک به میدان برود و بدین ترتیب آسنسیو وینگر راست باشد. وینی جونیور و رودریگو گوئس دیگر بازیکنان خط حمله رئال مادرید در این بازی هستند.

ترکیب رئال مادرید

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، داوید آلابا، فرلاند مندی، تونی کروس، فدریکو والورده، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، رودریگو، وینیسیوس جونیور.

ترکیب سلتیک

جو هارت، کارل استارفلت، یورانوویچ، تیلور، ینز، آبادا، مائدا، هاتاته، اورایلی، آرون موی، فوروهاشی.

1470