سیل حمایت هواداران بوکاجونیورز از خرید مهاجم رئال مادرید

سیل حمایت هواداران بوکاجونیورز از خرید مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور ادن هازارد در رئال مادرید ممکن است که به پایان خود نزدیک و نزدیک تر شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی نتوانسته در برنامه های کارلو آنچلوتی جایگاهی پیدا کند و عملکردش درون زمین چنگی به دل نمی زند. در این شرایط هواداران باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز دست به کار شده اند و در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر خواستار جذب وی شده اند.

صدها هوادار بوکا جونیورز با هشتگ #HazardABoca (هازارد در بوکا) بحث جذب ادن را داغ کرده اند و از سویی به علاقه شماره هفت رئال مادرید به خوان رومن ریکلمه نایب رئیس و اسطوره باشگاه بوکا جونیورز اشاره کره اند. به طور مثال در سال 2019 و در زمانی که هازارد در چلسی توپ می زد، این بازیکن بلژیکی تصویری از خوشحالی خود منتشر کرده بود و تصویر خود را با ریکلمه منتشر کرده بود و در توضیحش نوشته بود:" اسطوره."

ریکلمه بعد از آن پیراهن امضا شده خود در بوکا را به هازارد هدیه کرد و بازیکن بلژیکی در پیامی در اینستاگرام از او تشکر کرد. از سویی ادن در سال 2021 نیز گفت:"از میان بازیکنانی که هرگز با آنها روبرو نشدم، دوست داشتم که با ریکلمه بازی کنم. در جوانی، ویدیوی همه حرکاتش را می دیدم. دوست دارم که درون زمین با او مواجه شوم و با هم صحبت کنیم. فوق العاده خواهد بود."

هازارد تا تابستان 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد اما با توجه به شرایط ناامیدکننده در چهارمین فصلش در رئال مادرید، جدا شدنش دور از انتظار نیست.

4125