مانوئل نویر تایید کرد: به سرطان پوست مبتلا شده بود

مانوئل نویر تایید کرد: به سرطان پوست مبتلا شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که در گذشته به سرطان مبتلا بوده است.

به گزارش فوتبالی، نویر به سرطان پوست مبتلا بوده است که به خاطرش سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است. رسانه های آلمان جزییاتی در مورد زمان بیماری وی منتشر نکرده اند هر چند که اولین شایعات زمانی مطرح شد که این بازیکن در دسامبر سال گذشته و پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با اثر سوختگی روی صورتش مقابل دوربین ها قرار گرفت.

بیلد گزارش داده است که عمل های جراحی مانع از این نشده است که نویر به فوتبالش ادامه بدهد و خوشبختانه در حال حاضر خطر رفع شده است. دروازه بان 36 ساله که در زمینه تولید یک کرم ضدآفتاب مردن در کنار آنجلی کربر تنیسور  آلمانی سرمایه گذاری کرده، اعلام کرد که از این کرم در مقابل آفتاب سوختگی استفاده می کند. مانوئل در پیام خود نوشته است:" من به سرطان پوست مبتلا شده بودم و سه عمل جراحی انجام دادم. با توجه به این که به طور مداوم در هوای آزاد تمرین و بازی داریم و دوست داریم که وقت آزاد خود را در طبیعت سپری کنیم، ضروری است که از کرم های ضدآفتاب مدرن استفاده کنیم که از پوست ما در مقابل آفتاب محافظت می کند."

نویر به علت مصدومیت از ناحیه شانه در بازیهای اخیر بایرن مونیخ حضور نداشته اما به نظر می رسد که مشکلی برای حضور در بازیهای بعدی باواریایی ها ندارد و با امادگی کامل به جام جهانی خواهد رسید.

4125