امیری: اتحاد در تیم‌ملی به وضوح دیده می‌شود/ برخی جام جهانی را کوچک جلوه می‌دهند

امیری: اتحاد در تیم‌ملی به وضوح دیده می‌شود/ برخی جام جهانی را کوچک جلوه می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم‌ملی فوتبال می‌گوید برخی با کوچک جلوه دادن جام جهانی ۲۰۲۲، ایران را از پیش صعودکننده نشان می‌دهند.

به گزارش فوتبالی وحید امیری، بازیکن تیم‌ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم در راه آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ درباره تفاوت‌های کار با کی‌روش و اسکوچیچ اظهار کرد: آن چیزی که الان در تیم‌ملی به وضوح به چشم می‌خورد، اتحاد است. الان نزدیک مسابقات هستیم، تمام مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند که این اتحاد را به بهترین شکل ممکن داشته باشند و نتایجی درخور فوتبال ایران رقم بزنند.

او افزود: آقای اسکوچیچ زحمات خودش را کشید اما در توانایی، اقتدار و مسائل فنی جای گفتن نیست که کی‌روش در تیم‌های بزرگ دنیا مربی‌گری کرده و علاوه بر آن هشت سال در ایران حضور داشتند. نتایج آقای کی‌روش را به عینه دیده‌ایم. ما در آن هشت سال همیشه تیم اول آسیا بودیم. الان می‌بینیم که همه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله چیزی که مردم و خودمان انتظار داریم در جام جهانی کسب کنیم. هر چند خیلی سخت است. برخی از دوستان مسابقات را کوچک جلوه‌ داده‌اند و تیم ایران را از قبل صعود کرده می‌دانند ولی ما می‌دانیم که کار سختی داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم.

0203