انتقام گرفتن لیورپول از ناپولی/ 18 امتیازی شدن بایرن مونیخ در گروه مرگ!

انتقام گرفتن لیورپول از ناپولی/ 18 امتیازی شدن بایرن مونیخ در گروه مرگ!

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-23 به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش دیدار به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در گروه A، لیورپول و ناپولی در ورزشگاه آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با گل‌های محمد صلاح در دقیقه 85 و نونیز در دقیقه 90+10 به پیروزی رسیدند. در دیگر دیدار این گروه آژاکس در خانه رنجرز با حساب 3-1 برنده شد. ناپولی و لیورپول هرکدام با 15 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. آژاکس نیز با 6 امتیاز به لیگ اروپا رفت.

در گروه C، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان اینتر بود و در پایان با گل‌های بنجامین پاوارد و اریک ماکسیم چوپوموتینگ به پیروزی 2-0 دست یافت. بارسلونا هم با نتیجه 4-2 از سد ویکتوریا پلژن گذشت. بایرن با 18 و نراتزوری با 10 امتیاز به مرحله یک هشتم صعود کردند و بارسلونا با 7 امتیاز راهی لیگ اروپا شد. 

در گروه D، المیپک مارسی و تاتنهام هاتسپر با پیروزی 2-1 تیم لندنی به پایان رسید و اسپورتینگ لیسبون در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت تن به شکست 2-1 داد. فرانکفورت با 10 و تاتنهام با 11 امتیاز تیم‌های صعود کننده به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بودند و مارسی با 7 امتیاز به لیگ اروپا رفت. 

4416