مقایسه عملکرد وینیسیوس و دمبله در لالیگای این فصل(عکس)

مقایسه عملکرد وینیسیوس و دمبله در لالیگای این فصل(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور و عثمان دمبله وینگر های دو غول لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا هستند و به همین جهت مقایسه هایی میان آن ها صورت می گیرد البته به طور کلی نقشی که وینی جونیور در رئال مادرید دارد با نقشی که عثمان دمبله در بارسلونا دارد تفاوت هایی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در حال حاضر در رئال مادرید یک جایگاه مهم و کلیدی به دست آورده است به طوری که او عضو ثابت خط حمله رئال مادرید شده است و کارلو آنچلوتی اعتمادی کامل به او دارد. پست اصلی ادن هازارد پست وینگر است اما عملکرد وینی جونیور به قدری خوب بوده که در رئال مادرید هازارد هرگز در آن پست قرار نمی گیرد و یکی از دلایل نیمکت نشینی هازارد هم همین است که اختلاف سطحش با بازیکنان فیکس بسیار زیاد است.

در بارسلونا، ژاوی هرناندز به عثمان دمبله اعتماد دارد اما مصدومیت ها و عملکرد سینوسی این بازیکن کار را برایش سخت کرده است. دمبله در تلاش است تا تبدیل به عضو ثابت خط حمله بارسلونا شود و بتواند نقشی مثل وینی جونیور در رئال مادرید را برای بارسلونا ایفا کند.

به طور کلی وینیسیوس در این فصل لالیگا در 12 بازی 3 پاس گل داده و 6 گل زده است. عثمان دمبله در 12 بازی 5 پاس گل داده و 3 گل زده است.

1470