عکس؛ تمرین رونالدو برای آخرین هفته دور گروهی لیگ اروپا

عکس؛ تمرین رونالدو برای آخرین هفته دور گروهی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد پنجشنبه همین هفته از ساعت 21:15 در ورزشگاه آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد می رود و بدین ترتیب هفته ششم دور گروهی رقابت های لیگ اروپا را برگزار می کند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در بازی رفت مقابل رئال سوسیداد عملکرد خوبی نداشت و اکنون در بازی برگشت به دنبال جبران است و نتیجه این بازی برایش مهم خواهد بود چرا که شیاطین سرخ در حال حاضر در رده دوم قرار گرفته اند و اگر بتوانند با یک نتیجه مناسب در این بازی به پیروزی برسند می توانند صدرنشین شوند و به نوعی جای رئال سوسیداد را بگیرند و بدین ترتیب در مرحله بعد قرعه بهتری نصیبشان شود.

کریستیانو رونالدو در این فصل بازی های زیادی را از روی نیمکت شروع کرده است و به نظر می رسد با اریک تن هاگ مشکلاتی داشته است اما در مدت اخیر اوضاع برای او تا حدودی رو به بهبود رفته است و دوباره در بازی های اخیر در ترکیب ثابت شیاطین سرخ قرار گرفته است.

اکنون باید دید که تصمیم تن هاگ چه خواهد بود و رونالدو را مقابل رئال سوسیداد فیکس می کند یا نه. کریستیانو رونالدو در این روز ها تمرینات خود را به طور جدی انجام می دهد تا بتواند مقابل سوسیداد حضوری موثر داشته باشد.

1470