حمله تند اسطوره لیون به نیمار

حمله تند اسطوره لیون به نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - لولا داسیلوا با 50.9 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل برنده شد و توسط بولسونارو را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی لولا نه تنها در دنیای سیاست بلکه در میان ورزشکاران نیز بازتاب زیادی داشت. در حقیقت نیمار در هفته های اخیر حمایت شدیدی را از نامزد شکست خورده انتخابات داشت و وعده داده بود که گل اولش در جام جهانی را به بولسونارو تقدیم کند.نیمار پس از شکست بولسونارو در انتخابات تصویری از خودش با پرچم کشور برزیل منتشر کرد و نوشت:"هر چه خداوند بخواهد، همان می شود."

البته به نظر می رسد که جونینیو اسطوره برزیلی باشگاه لیون که هفت دوره قهرمان لیگ فرانسه شده بود و در 350 بازی در لیگ فرانسه بیش از صد گل زده بود، اصلا از سلیقه سیاسی نیمار خوشش نمی آید. جونینیو در حمله به نیمار گفت:" حالم بد می شود وقتی که می بینم بازیکنان برزیلی نظیر نیمار از حق و حقوق خود برای حمایت از فاشیست ها استفاده می کنند. ما مردمی هستیم و از پایین ترین سطح کارمان را شروع کردیم. چطور می توانیم در آن سمت بایستیم؟"

در حقیقت به نظر می رسد که با وجود اتمام انتخابات همچنان یک دوقطبی بزرگ در میان مردم کشور برزیل وجود دارد. هواداران لولا پس از پیروزی وی در انتخابات با کنایه به نیمار گفته بودند:"آهای نیمار، مالیاتت را بپرداز."

4125