مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در سقوط آزاد

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در سقوط آزاد

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی زمانی یکی از بازیکنان مهم فوتبال انگلیس به شمار می رفت اما در سن 26 سالگی در سقوط آزاد به سر می برد و شرایطش هر روز از قبل بدتر می شود.

به گزارش فوتبالی، دله الی پس از چندین فصل ناکام در تاتنهام راهی اورتون شد. این بازیکن در اورتون نیز چندان موفق نبود و پس از سیزده بازی در این تیم در تابستان گذشته راهی لیگ ترکیه شد.

دله الی اما به نظر می رسد که در فوتبال ترکیه چندان موفق نبوده است. در حقیقت دله هرگز در بشیکتاش 90 دقیقه بازی نکرده است و آخرین گلش به دو ماه پیش برمی گردد. بی ثباتی روی نیمکت بشیکتاش نیز به ضرر وی بوده است. چند هفته پیش والرین اسماعیل که حامی اصلی دله الی بود، از روی نیمکت بشیکتاش اخراج شده است. اسماعیل پیش از اخراجش گفته بود:"دله در بازیهای اینده خواهد درخشید و ارزش خود را ثابت خواهد کرد. منتقدان  باید خجالت بکشند. آنها مرتکب اشتباه بزرگی شده اند و فراموش کرده اند که به تازگی از مصدومیت خارج شده اند. به او اعتماد کامل دارم و اطمینان دارم که به زودی او را مورد تشویق قرار خواهیم داد."

دله الی با حضور شنول گونش نیمکت نشین شده است. این مربی در موردش گفته است:" با دله الی صحبتی نداشتم اما از نظر فرصت طلبی و آمار فردی ضعیف تر از حد انتظارات بوده است."

4125