چلسی به دنبال مشتری برای بازیکن 113 میلیونی

چلسی به دنبال مشتری برای بازیکن 113 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - ایونینگ استاندارد گزارش داده است که چلسی گام قطعی را برای فروش روملو لوکاکو برداشته است آن هم در حالی که یک سال پیش برای خرید وی 113  میلیون یورو به اینتر پرداخته اند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی تمایلی به بازگشت به استمفوردبریج ندارد و اینتر در نظر دارد که همچنان او را به صورت قرضی بخرد. این بازیکن البته ترجیح می دهد که انتقالش به اینتر به صورت قطعی باشد هر چند که نراتزوری ها از نظر مالی توان این کار را ندارند.

تیم لندنی از سویی امیدوار است که لوکاکو با درخشش در جام جهانی قطر بتواند مشتریان بیشتری را پیدا کند و بدین ترتیب بتوانند بخشی از هزینه سنگینی که برای خرید وی داشتند را برگردانند. در حقیقت لوکاکو در بازگشت به اینتر عملکرد چندان خوبی نداشته است. در واقع او پانزده بازی را در آغاز فصل به علت مصدومیت از دست داده و نتوانسته بهترین نمایش خود را داشته باشد. تیم ملی بلژیک نیز با نگرانی شرایط روملو را دنبال می کند. روبرتو مارتینز از این که لوکاکو از چلسی جدا شده، خوشحال است چرا که دوست نداشت که این مهاجم در استمفوردبریج نیمکت نشین باشد اما این بازیکن در اینتر با مشکلات زیادی مواجه شده است و مشخص نیست که در چه شرایط بدنی به جام جهانی قطر می رسد.

4125