نزدیک شدن رونالدو به اسپورتینگ با خرید عمارت 20 میلیون یورویی

نزدیک شدن رونالدو به اسپورتینگ با خرید عمارت 20 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در ترکیب فعلی منچستریونایتد احساس خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، نیمکت نشینی های متوالی و اختلافات با اریک تن هاگ باعث شده تا رونالدو یکی از بدترین فصل های دوران فوتبالش را تجربه کند. بدین ترتیب بحث جدایی ستاره پرتغالی از اولدترافورد هر لحظه جدی تر می شود.

رونالدو در بازی منچستریونایتد و تاتنهام دقایقی پیش از اتمام بازی از زمین خارج شد و همین مسئله باعث شد تا توسط تن هاگ از تمرینات اخراج شود و از لیست بازی با چلسی کنار گذاشته شود.  رونالدو کمی بعد در بیانیه ای از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کرد و بعد از صحبت با تن هاگ از فشار اختلافات کم کرد.

حالا سان گزارش داده است که رونالدو اخیرا عمارتی را در کشور زادگاهش یعنی پرتغال خریده است. در حقیقت رونالدو برای خرید این عمارت مبلغ 20  میلیون یورو هزینه کرده است.  این عمارت 2729 متر مربع مساحت دارد و سه طبقه شامل حیاط، استخر ، سالن بدنسازی و جای پارکینگ بیش از 20 خودرو را دارد و در فاصله 40 دقیقه ای شهر لیسبون قرار گرفته است. برخی مدعی شده اند که رونالدو با خرید این خانه، خود را برای بازگشت به تیم دوران کودکی خود یعنی اسپورتینگ آماده می کند و هیچ بعید نیست که در نقل و انتقالات زمستانی به لیگ پرتغال برگردد تا برای اسپورتینگ بازی کند.

4125