مدافع راستی که به شکست نقل و انتقالاتی منچستریونایتد تبدیل شد

مدافع راستی که به شکست نقل و انتقالاتی منچستریونایتد تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرون ون بیساکا یکی از خریدهای ناکام دوران گلیزرها در منچستریونایتد به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن با 55 میلیون یورو در سال 2019 به منچستریونایتد ملحق شد و هر چند که در شروع کارش عملکرد خوبی داشت اما به تدریج دچار افت شدند. بازیکن انگلیسی - کنگویی در فصل جاری کمرنگ تر شده است و فقط چهار بازی در کل تورنمنت ها داشته است. قرارداد کنونی این بازیکن تا 2024 اعتبار دارد و به نظر می رسد که یونایتد امیدی به درآمدزایی از فروش او در تابستان آینده ندارد.

در حال حاضر دیوگو دالو به دفاع راست فیکس منچستریونایتد تبدیل شده است و اریک تن هاگ به دنبال خرید ذخیره برای اوست. دیلی میل گزارش داده است که مکس آرونز از نوریچ می تواند در لیست نامزدها جای بگیرد. مدافع جوان انگلیسی پیش از این مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت. گزینه دیگر شیاطین سرخ نیز ژرمی فریمپونگ بازیکن 21 ساله هلندی است که به یکی از بازیکنان با استعداد بوندسلیگا تبدیل شده و نصف اروپا به دنبال خریدنش هستند. البته فریمپونگ تا 2025 با لورکوزن قرارداد دارد و خرید او اسان به نظر نمی رسد.

در تابستان گذشته شایعاتی در مورد بازگشت ون بیساکا به کریستال پالاس به صورت قرضی مطرح شده بود. این بازیکن 24 ساله هنوز سن کمی دارد و جای زیادی برای پیشرفت دارد. ون بیساکا در تیم زیر 21 سال انگلیس عضویت داشته اما هرگز به تیم بزرگسالان نرسیده است.

4125