پرسپولیس به عبدی اجازه جدایی نمی‌دهد

پرسپولیس به عبدی اجازه جدایی نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم جوان پرسپولیس در نیم‌فصل از جمع قرمزها جدا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که طی روزهای گذشته اخباری درباره جدایی احتمالی مهدی عبدی از پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی منتشر شده، یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شده که این بازیکن نه تنها از نساجی پیشنهاد دارد بلکه فولاد و همچنین سپاهان هم او را می‌خواهند ضمن آنکه اتحاد کلبای امارات – که هدایت آن به عهده فرهاد مجیدی است – دیگر مشتری این بازیکن محسوب می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است  ماجرای جدایی عبدی در نیم فصل صحت ندارد و یحیی گل‌محمدی به هیچ وجه اجازه جدایی به این بازیکن را نخواهد داد و عبدی هم با توجه به قراردادش با پرسپولیس، نمی‌تواند بدون گرفتن رضایتنامه، از این تیم جدا شود.

عبدی در نیم‌فصل اول لیگ بیستم نیز شرایطی مشابه امسال را داشت اما در ادامه و در نیم‌فصل دوم علیرغم حضور مهاجمانی مانند شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر توانست بهترین عملکرد ممکن را در جمع قرمزها ارائه کند.

گفته می‌شود عبدی امیدوار است در تعطیلات لیگ، شرایط را به سود خودش تغییر دهد و بتواند در تمرینات طوری کار کند که یحیی گل‌محمدی مجاب شود در حضور مهاجمانی نظیر لوکادیا و دیاباته، به او بازی دهد.

7655