مدافع اسبق بارسلونا بهترین خرید لیگ ترکیه

مدافع اسبق بارسلونا بهترین خرید لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - مارک بارترا در تابستان گذشته از بتیس به ترابزون اسپور رفت که هواداران فوتبال ترکیه اعتقاد دارند که مدافع بارسلونا بهترین خرید تابستان گذشته لیگ این کشور بوده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس نظرسنجی سایت ترانسفرمارکت، انتقال 1.25 میلیونی بارترا به ترابزون بهترین انتقال تابستان گذشته در لیگ ترکیه بوده است. در حال حاضر بارترا در سایت ترانسفرمارکت پنج میلیون یورو ارزش دارد.

هر چند که ترابزون نتوانست شانس صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کند اما در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و با تیم چهارم جدول یعنی گالاتاسرای هم امتیاز هستند و یک امتیاز تا بشیکتاش و دو امتیاز تا دمیر اسپور فاصله دارند هر چند که هر دو تیم مورد نظر یک بازی بیشتر داشته اند.

بارترا در مرحله پلی آف راهیابی به چمپیونزلیگ به ترابزون ملحق شد اما نتوانست جلوی حذف تیمش مقابل کپنهاگن را بگیرد. مدافع اسپانیایی علاوه بر دو بازی با کپنهاگ، در پنج بازی لیگ اروپا و 9 بازی لیگ ترکیه حضور داشته که یک گل هم زده است. آنها باید در لیگ اروپا مقابل فرانس واروش پیروز شوند تا به صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات امیدوار باشند. بارترا تا 2025 با ترابزون قرارداد بسته است که حالا به نظر می رسد که در لیگ ترکیه به آرامش رسیده است.

4125