امیدوار شدن یک رئالی با مصدومیت جدید پوگبا

امیدوار شدن یک رئالی با مصدومیت جدید پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک تیم ملی فرانسه با مصدومیت جدیدش با جام جهانی وداع کرده است و شانسی برای حضور در ترکیب تیم دشان در مسابقات قطر ندارد.

به گزارش فوتبالی، بازگشت پوگبا به تمرینات یوونتوس باعث شده بود تا بحث حضورش در جام جهانی دوباره داغ شود اما وکیلش اعلام کرده است که این هافبک دچار مصدومیتی جدید شده است و بدین ترتیب شانسی برای حضور در لیست دیدیه دشان نخواهد داشت.

بدین ترتیب تیم ملی فرانسه که کانته را هم برای جام جهانی از دست داده بود، حالا یکی دیگر از لیدرهای جام جهانی 2018 را هم از دست خواهد داد و دشان چاره ای جز استفاده از چهره های جدید در مسابقات قطر در میانه زمین تیمش ندارد.

پوگبای 29 ساله در شروع فصل دچار مصدومیت شد که در هفته های اخیر به تمرینات یووه برگشته بود اما به نظر می رسد که دوباره دچار مصدومیت شده است. غیبت پوگبا هر چند که برای اکثر فوتبالدوستان فرانسوی خبر ناراحت کننده ایست اما می تواند اتفاق مثبتی برای ادواردو کاماوینگا هافبک رئال مادرید به شمار برود. شوامنی، ربیو، فوفانا و گندوزی بقیه هافبک های تیم ملی فرانسه در مسیر راهیابی به جام جهانی قطر به شمار می روند و شاید ادواردو نیز به آنها اضافه شود.

4125