عکس؛ دو سرمربی سابق بارسلونا در کنار هم در یک بازی لالیگایی

عکس؛ دو سرمربی سابق بارسلونا در کنار هم در یک بازی لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا، اتلتیک بیلبائو و ویارئال در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان داد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک نکته ویژه داشت که برای هواداران بارسلونا جالب توجه بود و آن هم جدال ارنستو والورده با کیکه ستین بود. ارنستو والورده سرمربی حال حاضر اتلتیک بیلبائو است و کیکه ستین هم سرمربی حال حاضر ویارئال است.

این دو سرمربی هر دو سابقه هدایت بارسلونا را در کارنامه خود دارند. ارنستو والورده بین سال های 2017 تا 2020 سرمربی بارسلونا بود. در واقع والورده پس از لوییس انریکه سرمربی بارسلونا شد. کیکه ستین هم پس از ارنستو والورده هدایت بارسا را بر عهده گرفت.

والورده در بارسا نتیجه گیری چندان بدی نداشت اما کیکه ستین یک فاجعه به تمام معنا بود و شکست 8 بر 2 بارسا مقابل بایرن مونیخ در دوران کیکه ستین رقم خورد.

اکنون خوش و بش ستین و والورده یک قاب جالب را برای هواداران بارسلونا ایجاد کرد و آن ها را یاد دوران گذشته انداخت؛ زمانی که این سرمربی ها هدایت بارسا را بر عهده داشتند.

1470