برادر هافبک سابق رئال مادرید جدیدترین گزینه خط هافبک بارسلونا

برادر هافبک سابق رئال مادرید جدیدترین گزینه خط هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال این است تا در آینده ای نزدیک مثل پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو و یا پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آینده، یک هافبک جذب کند و بدین ترتیب خط هافبک خود را هم تقویت کند چرا که به نظر می رسد سرخیو بوسکتس به ایستگاه های پایانی دوران حرفه ای خود رسیده است و از سوی دیگر وضعیت ماندن یا رفتن فرنکی دی یونگ مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، جدیدترین گزینه ای که به عنوان گزینه خط هافبک بارسلونا مطرح شده است، رانی خدیرا بوده است. این بازیکن برادر سامی خدیرا هافبک دفاعی اسبق رئال مادرید است. سامی خدیرا بین سال های 2010 تا 2015 در رئال مادرید حضور داشت.

اکنون رانی خدیرا که برادر سامی خدیرا است در یونیون برلین در لیگ آلمان توپ می زند. رانی خدیرا در حال حاضر 28 سال دارد و یک هافبک جا افتاده است و نمی توان از او به عنوان یک بازیکن برای آینده نام برد. از سوی دیگر رانی خدیرا به همراه یونیون برلین در این فصل بوندسلیگا عملکرد خوبی داشته است و تیم آن ها در حال حاضر صدرنشین رقابت ها است.

به گفته روزنامه بیلد آلمان، بارسلونا می خواهد رانی خدیرا ، هافبک یونیون برلین را در ژانویه به خدمت بگیرد و آن ها اولویت را برای انجام این خرید در زمستان قرار داده اند.

1471