پیام نیمار پس از شکست نامزد محبوبش در انتخابات برزیل

پیام نیمار پس از شکست نامزد محبوبش در انتخابات برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار در هفته های اخیر از نامزدی بولسونارو در انتخابات ریاست جمهوری برزیل حمایت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، لولا داسیلوا دیگر نامزد انتخابات گفته بود که این یکی از مهمترین انتخابات های تاریخ کشور برزیل است چرا که دو رقیب انتخاباتی مواضعی کاملا در تضاد با همدیگر را داشته اند. مهاجم پی اس جی ویدیویی در صفحه تیک تاک خود در هفته های اخیر منتشر کرده بود و از مردم خواسته بود تا به بولسونارو رای بدهند و حتی گفته بود که اولین گلش در جام جهانی را به این سیاستمدار تقدیم خواهد کرد اما در نهایت این لولا بود که در انتخابات پیروز شد و به عنوان رئیس جمهور جدید کشور برزیل برگزیده شد.

در یک رقابت نزدیک، لولا با 50.9 درصد آرا به عنوان رئیس جمهور کشور برزیل برگزیده شد. نیمار به همین بهانه تصویری از خودش با پرچم برزیل منتشر کرد و نوشت:" هر چه خداوند بخواهد، همان می شود." که پدر نیمار هم کمی بعد برایش کامنت گذاشت:" خداوند، میهن، خانواده و آزادی. ممنون که این گونه هستی. ممنون که این گونه با شهامت و با ایمان متولد شدی. خانواده و دوستانت به تو افتخار می کنند."

لولا در مورد حمایت نیمار از رقیبش گفته بود:" عصبانی نیستم. نیمار حق دارد که هر کسی که بخواهد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند. فکر کنم که می ترسد که اگر من در انتخابات برگزیده شوم، مالیاتی که بولسونارو به او بخشیده بود را پس بگیرم. فکر می کنم از این بابت از من می ترسد!" جالب این که پس از پیروزی لولا در انتخابات، گروهی از هوادارانش در خیابان ها شعار دادند:" آهای نیمار، مالیاتت را بپرداز!"

البته مهاجم پی اس جی تنها فوتبالیستی نبود که علنا از بولسونارو حمایت کرد چرا که فلیپه ملو از فلومیننزه و لوکاس مورا از تاتنهام یا حتی ریوالدو، روماری و روبینیو نیز این کار را کرده بودند.

4125