عقب ماندن روسونری از کورس قهرمانی

عقب ماندن روسونری از کورس قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه برابر تورین با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا اختلافش با ناپولی صدرنشین 6 امتیاز شود.     

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوازدهم سری آ، تورینو و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم المپیک گرانده تورینو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از شروع بازی تجربه می‌کردند، زیرا میلان با 26 امتیاز در رده سوم و تورینو با 14 امتیاز در رده یازدهم قرار داشت و روی کاغذ روسونری از شانس برد بسیار بیشتری برخوردار بود.                                                                                                  

میلان بازی را هجومی آغاز کرد، اما میزبان رفته رفته مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت  و در دقیقه 35 کوفی دیدی توانست گل اول را برای میزبان به ثمر برساند. دو دقیقه بعد از این گل آلکسای میرانچوک اختلاف را دو برابر کرد تا تورینو با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود. 

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 65 جونیور مسیاس برزیلی گل اول را برای میلان زد تا اختلاف به حداقل برسد. میلان تا پایان بازی چند بار دیگر برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد، اما در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا همان بیست و شش امتیازی باقی بماند.

4416