نگاهی به بازی‌های باقی مانده رئال مادرید تا پیش از جام جهانی

نگاهی به بازی‌های باقی مانده رئال مادرید تا پیش از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا رئال مادرید و خیرونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و سهم هر کدام از دو تیم یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اکنون سه بازی تا پیش از شروع جام جهانی در تقویم خود پیش رو دارد. جام جهانی این دوره بر خلاف دوره های قبل در پاییز برگزار می شود و همین قضیه موجب شده تا لیگ اروپایی به تعطیلی بروند تا رقابت های جام جهانی 2022 در قطر برگزار شود.

همانطور که گفته شد رئال مادرید تا پیش از شروع رقابت های جام جهانی سه بازی پیش رو دارد که در بازی اول باید در تاریخ 11 آبان ماه که روز چهارشنبه همین هفته است به مصاف سلتیک برود. این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و یک بازی چمپیونزلیگی است.

در بازی بعدی رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه در لالیگا در تاریخ دوشنبه 16 آبان ماه به مصاف رایو وایکانو می رود. پس از آن رئال مادرید ساعت 23:59 پنجشنبه 19 آبان به مصاف کادیز می رود و این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و آخرین بازی رئال مادرید پیش از جام جهانی است.

1470