3 امتیاز برای منچستر یونایتد با یک برد خفیف

3 امتیاز برای منچستر یونایتد با یک برد خفیف

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و وستهام یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد با هدایت اریک تن هاگ در این هفته به دنبال این است تا بتواند پیروزی هایی به دست بیاورد و بدین ترتیب خود را از بحران خارج کند و به نوعی روی غلتک بیفتد. شیاطین سرخ اکنون در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر وستهام را شکست دادند و هر سه امتیاز بازی را گرفتند.

تک گل منچستر یونایتد را در این بازی مارکوس راشفورد به ثمر رساند. در واقع این بازیکن روی پاس کریستین اریکسن در دقیقه 38 بازی بود که موفق شد دروازه وستهام را باز کند و بدین ترتیب یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو هم در ترکیب منچستر یونایتد حضور داشت و به نوعی با حضور او بود که شیاطین سرخ این پیروزی را به دست آوردند و این سه امتیاز ها می تواند کمک کند تا رونالدو بیشتر در ترکیب ثابت اریک تن هاگ قرار بگیرد.

1470